23/03/2010

忘掉

看到朋友回应,似乎是正常的反应。

当然,你可以完全当作那是我忧郁症发作的某一负面想法,一旦恢复过来,就会是以往在朋友面前嬉闹的那个人。



容许我自私,也宽恕我释放了负面情绪。

好吧,就收走这一篇。

可能这几天让这篇文在这里曝晒,算是抗压抑的其一手段。

毕竟,在哪一处都受到太多压力了。

我不卓越,也不懦弱。平庸得路上找几个还可能比我强。



* 才发现部落格还真的蛮受局限……我唯有把它挪走,以免让人记得或醒觉我是这样的人。若你看到了,就请你忘记吧;若你没看到,就当作什么都不知道吧。



我依然是我啊。

5 个关心:

alex said...

if u think u r pessimistic, then i would have been a sadist...

T_T

克逸夫 Keith said...

u had successfully made me reply here...before this i really not willing to reply...lol...

buddy..everyone is like this, not only me, but u as well....everyone may have some moody period...and i terkena and express it out here....

Dont thk much...I m still ME...

You are better than me, at least u r a brilliant one and u got a motorbike...

Well, (maybe) i still better than somebody too....

return to normal....

^^

like virus was healed...loll...

alex said...

like a female having pms? having mood swing i guess...

either way... u r briliant in many ways

随风、随意、随心 said...

说你所愿
写你所想

做回自己吧!
加油!

@.@

克逸夫 Keith said...

@alex: Well...u r correct in some ways, jz i dun bleeding only....

and thx, for ur supporting always~

@随风:不晓得你是谁,不过总觉得你是善意的替我加油……我欣然接受。我只是会偶尔忧郁暴走而已,平常的我就还是如常人一般……^^