01/01/2010

很配Avatar的歌

看看像不像是AVATAR主题曲?呵呵。(建议先看video,再按第二次,然后看歌词……)




这一首,叫《Hero》

很久以前有個傳說傳說裡有一位HERO
人們相信他會帶著真愛來拯救自己
會不會是我發現的你
靜 靜的守著我
我也好想一直擁有
請原諒我只想自私的不讓你離去 占為己有
你是我所有我的一切我的美夢
你給我的都記得
還 想聽到你對我說你也相信著我
像我相信
有你的臂膀將我抱緊 讓我看著你 看著你 你是真的

明天的我該往哪兒去哪裡還有你的 聲音
盲目的心失去知音
聽不見也看不清
寧愿相信你只是真的
藏在我的世界里
不管他們還相不相信 (HO Baby )
請 原諒我只想自私的不讓你離去 占為己有
你是我所有我的一切我的美夢
你給我的都記得
還想聽到你對我說你也相信著我
像我相信
有 你的臂膀將我抱緊 讓我看著你 看著你 你是真的

請原諒我只想自私的不讓你離去 占為己有
你是我所有我的一切我的美夢
你 給我的都記得
還想聽到你對我說你也相信著我
像我相信
有你的臂膀將我抱緊 讓我看著你 看著你 你是真的





另一首:《荆棘里的花》

我 像散落在野地裡的沙
喚 也喚不回了過往
手心裡的滾燙 不是倔強
遍體麟傷
抱 擁抱算不算你的回答
愛 是真的還是偽裝
沉默不說謊話 不是退讓
往愛的方向固執的抵抗
像開在荊棘裡的花
細雨中飄香
相信愛在某個地方
會種下芬芳
盛開在荊棘裡的花
越是流淚越仰望
愛是一步一步堅強
(愛就是一步一步堅強)
奮不 顧身的綻放
盛開的花
開在荊棘的花
荊棘裡的花




没有侵权或商业意图哦~纯粹是分享罢了~~呵呵……

看看Original版的MV吧:《I see You \ Leona Lewis》




I see you
I see you
Walking through a dream
I see you
My light in darkness breathing hope of new life
Now I live through you and you through me
Enchanting
I pray in my heart that this dream never ends
I see me through your eyes
Living through life flying high
Your life shines the way into paradise
So I offer my life as a sacrifice
I live through your love
You teach me how to see
All that’s beautiful
My senses touch your word I never pictured
Now I give my hope to you
I surrender
I pray in my heart that this world never ends
I see me through your eyes

Living through life flying high
Your love shines the way into paradise
So I offer my life
I offer my love, for you
When my heart was never open
(and my spirit never free)
To the world that you have shown me
But my eyes could not division
All the colours of love and of life ever more
Evermore
(I see me through your eyes)
I see me through your eyes
(Living through life flying high)
Flying high
Your love shines the way into paradise
So I offer my life as a sacrifice
And live through your love
And live through your life
I see you
I see you

1 个关心:

欣怡 said...

我喜欢第二个video. 歌很好听也很 matching wt the video.. 剪接不错喂。。呵呵